Vásárlási tudnivalók

2018.03.26 08:46

Fontos tudnivalók vásárlás megkezdése előtt, vásárlóink kérdései alapján.

- Lehet vásárolni az üzletben akkor is, ha a neten nem rendeltük meg a terméket?

Igen. Üzletünkben az ott lévő árukészlet rendelés nélkül is megvásárolható, ám, ha konkrét terméket szeretne, és biztos akar lenni benne, hogy az üzletben a termék megtalálható, és készleten van, célszerű a megrendelést az interneten elküldeni azt a szállítási módot választva, hogy személyes átvétel az üzletben. Ebben az esetben a terméket foglalásba helyezzük, és 1 hétig tároljuk, így nem fordulhat elő, hogy amikor személyesen bejön az üzletbe, nincs a termékből. Minden esetben státuszüzenetet küldünk rendelés után. Amennyiben a megrendelt termékről "üzletünkben átvehető" státuszt küldünk, abban az esetben nyitvatartási időben 1 héten belül bármikor átveheti a terméket.

- Mikor kapom meg a terméket?

A kiszállítással kért termékeket legkésőbb a megrendelést követő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak, de amennyiben van raktárkészleten a termék, és a rendelés a futár érkezése előtt kerül visszaigazolásra, úgy már a rendelés napján kerül átadásra, és a kézbesítés a következő munkanapon megtörténik. A megrendelések így legkésőbb 2 munakanapon belül eljutnak a megrendelőhöz.

- Biztosítják a 14 napos elállási jogot?

Igen. Netes megrendelésnél minden esetben biztosítjuk az elállási jogot, ha meggondolja magát, a terméket a vásárolt áron visszavesszük. A jelenleg hatályos törvényi rendelkezések szerint az elállási jog érvényesítésénél a fogyasztónak kizárólag a termék visszajuttatását kell intézni, ennek költsége a vevőt terheli. Ne küldjön vissza terméket se portósan, se utánvéttel, mert az így visszaküldött termékeket nem vesszük át. A terméket minden tartozékkal eredeti csomagolásában sérülésmentesen juttassa el üzletünkbe, minden esetben küldünk a vásárláskor elállási nyilatkozatot, de ez a nyilatkozat webáruházunk ÁSZF-ből le is tölthető. Írja rá a nevét, a megrendelés számát, nyilatkozzon, hogy eláll a vásárlástól, és tüntesse fel bankszámlaszámát. A termék visszaérkezését követően intézkedünk a megrendelés összegének a kifizetéséről.

- Vállalnak garanciát a termékekre?

Igen. Cégünk minden termékre garanciát vállal még abban az esetben is, ha erre a jelenleg hatályos törvények nem kötelezik. A garancia nem terjed ki sérülésekre, rendeltetésellenes használatra, és akkumulátoros eszközök akkumulátorára. A vásárlás idejét a megrendelés számával tudja igazolni, amennyiben személyesen vásárolta meg a terméket megrendelés nélkül, abban az esetben az üzletben kapott nyugtával, számlával vagy annak másolatával juttassa el a terméket üzletünkbe.
Garanciális idő:
10 ezer forint alatt 6 hónap
10 ezer forint felett 12 hónap

- Mikor lehet Önöket felhívni telefonon?

Üzletünk nyitvatartási idejében mindkét telefonszámunkon el tud érni bennünket. Nyitvatartási időn kívül e-mailben állunk rendelkezésére.

Nyitvatartásunk:

Hétfő és szerda: 10-15 óráig
Kedd, csütörtök és péntek: 10-18 óráig.
Üzletünk hétvégén (szombaton és vasárnap) zárva van.

Telefonszámaink (az üzlet nyitvatartási idejében hívható): 

Vezetékes: +36/1 951-3310

Mobil:   +36/20 465-9919

e-mail címünk: info@netklikk.hu